2009. december 1., kedd

Tuti dolog

Ma hirtelen nosztalgikus hangulatom támadt. Filmileg. Pár nappal ezelőtt mondtam pont, hogy új filmekre nem is vágyom, a régi kedvenceket nézném újra meg újra. Régen tényleg úgy gondoltam, hogy a Cinema gyüjteményemmel temessenek el és nem telhetett el hét mozi nélkül. Valahogy megváltozott a dolog. Nem feltétlenül a mostani filmkínálat miatt, de lehet, hogy ez is közrejátszik.

A Tuti dolog az egyik nagy kedvencem a 80-as évekből. Na nem túl bonyolult a történet, de annál kedvesebb. És felejthetetlen, a nem érek rá, mert akkor szoktam rendet tenni a zoknisfiókomban mondat. :)))))))))))))) (Bocsánat, aki nem látta meg még angolul is van. :) )



A stáblista alatt megy egy Ray Charles szám. Azt írják Just because a címe. Úgy szeretném, ha meglenne és soha, sehol nem találtam ilyen című dalt az életművében. :(

Ma majdnem megríkattatok. Kedves Nina és Anais, köszi, hogy megkerestétek. Jellemző, hogy amikor keresetem net még sehol sem volt a hétköznapokban és most eszembe sem jutott. Köszi, már teszem is ide:

3 megjegyzés:

  1. Nos, én is csak a You-tube-on találtam meg, annyira régi film, hogy a filmet sem tudtam már leszedni, nemhogy a zenéjét...
    De, talán ki tudom bűvészkedni mp3-ban ezt a számot innen, ha kéred még :)

    VálaszTörlés
  2. Na, akkor majd én elküldöm, mert nekem megvan valahol. Csak valakinek kölcsönadtam...

    Nagyon köszi, de ez a szám már megvan így youtube-ról mp3-ban. A többi meg csak egy álom. Ott is írták, amit belinkeltél, hogy sajnos nem adták ki lemezen a válogatást. De legalább össze van gyűjtve, hogy mit kell keresni. :))))

    Ha meglesz a film, jelentkezem. :)

    VálaszTörlés
  3. Rendben, és köszi a filmet előre is!!!

    VálaszTörlés