2010. május 26., szerda

Lassan

ez a blog muzsikával lesz tele, de ígérem lesz más is hamarosan. :))

Mostanában újra hatalmába kerített a zene. Még új kedvencem is kerekedett. Jókor jött. Amikor magam alatt voltam ez adta vissza az életkedvemet. Hihetetlen ritmus. Erre nem lehet mísznek lenni. :) Aztán jött az egész album és nem tudom megunni. Nincs sok videóklipjük, de a koncert felvételek talán mégjobbak. Ilyen együttesek miért nem jönnek a Szigetre? Erre még én is kimennék. :)



Szóval manapság sok időt töltök a Youtube-on is. És egyik dal hozza a másikat. Nincs megállás. Csak amikor már lebukik a fejem az álmosságtól, akkor kapcsolom ki a gépet. :))

Mert hát leragadok ennél:


Meg ennél. Nagyon régóta megfigyeltem, hogy természetesen a slágerek belemásznak az ember fülébe, de ha eljutok a full album meghallgatásáig, akkor mindig valami olyan szám nő hozzám, ami a régi bakelitek idején max. B oldal lehetett. :)) Az ide vonatkozó kommentek közül a kedvencem: Ez a macska egy zseni. :))))))))))


És akkor megint utolért a country. Ezt a dalt régóta kerestem ebben a feldolgozásban:


Ezt egy boltban hallottam meg és meg is lepődtem, hogy magyar rádióban "főműsoridőben" country dalt játszanak? Aztán utánanéztem és kiderült, hogy nagy sláger. Szeretem az ilyen áttöréseket:


De persze a klasszikusok is szembe jönnek:


És egy kis filmzene. Ez volt a legjobb az egész filmben:


Na jó, befejeztem. :))
(Pedig épphogy elkezdtem. :)) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése