2010. július 13., kedd

Esküvői szezonban

Erősen gondolkodom, hogy átnevezem ezt a blogot, mert tényleg túlteng benne a zene. Mint bennem. :)) Talán lehetne a címe Soundtrack of my life. :))

Volt mostanában évfordulónk - nem házassági -, amúgy is esküvői szezon van - mindjárt megyünk is egyre - és akkor egyszercsak beleszerettem egy dalba. Anno sokat gondolkodtunk, hogy mire "vonuljunk" be. Amit kitaláltam, azt "odaadtam" másnak. Előbb volt az esküvője, megmutattam neki, hogy nekem mi a kedves és ő már vitte is. :)) Nem bántam, legalább azt kívülről néztem meg:


Aztán ezt szerettem volna nagyon, de azt hiszem csak nekem jelentett volna sokat, úgyhogy elvetettük:


Végül ez lett: (természetesen egy kicsit megvágva)


Ha most lenne itt a nagy nap, biztosan ezt választanám. Ilyen rossz klippet még sosem láttam, de a dalt esküvőre teremtették. Szerelembeesés után utánaolvastam egy kicsit és kiderült, hogy Amerikában az egyik legnépszerűbb esküvői nóta. :)


3 megjegyzés:

  1. :)bírom ezeket az eszmefuttatásaidat

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)

    Tudod, ha rajtam kívül van egy ember is, akinek tetszik, akkor már érdemes volt feltenni. :))
    (Mert sokszor elgondolkodom, hogy ennek a blognak van-e értelme, azon kívül, hogy nekem jó, mert ide járok vissza a kedvenceimért. :))

    VálaszTörlés
  3. én is rendszeres látogatója lettem a blogodnak és ezeket a számokat még meg is könnyeztem...
    :)

    VálaszTörlés