2011. március 15., kedd

Camper

Szóval szert tettem egy Camper cipőre. Gyártanak visszafogott darabokat is, de nekem nem ilyen sikeredett. Közben eszembe jutott, hogy a családban már van egy példány, az sem mindennapi darab, de az enyém az őrültebb. :))

Természetesen hazaérkezés után utánanéztem a márkának és hamar sikerült beazonosítani, hogy a twins kollekcióba illik az én példányom. Sajnos sehol nem találtam róla képet, viszont szép lassan kirajzolódott, hogy új kedvencem van. :)

A twins kollekcióban tényleg ikrek vannak, de az is tuti, hogy kétpetéjűek. Asszimetrikusak és éppen ezért(?) imádni valók.

Akkor egy válogatás azokból, amik szembejöttek és amiket bármikor elfogadnék:
























Én nehezen tudnék választani. :))



22 megjegyzés:

  1. Nagyon jók. Már csak egy kérdésem van: kényelmes?

    VálaszTörlés
  2. Ezek tényleg nagyon klasszak. Hogyan tettél szert egy ilyenre?

    VálaszTörlés
  3. Ó, jaj... én is odavagyok értük. :))

    VálaszTörlés
  4. jó sokat kiválasztottál :D hát igen, én is imádok mindent, ami különleges...és ez az!

    VálaszTörlés
  5. Most nézem, hogy ez spanyol márka. Írtam a FB-on a bejegyzésedhez, hogy volt egy türkiz-narancssárga cipőm, amit imádtam, és Spanyolországban vettem, sok-sok éve. Lehet, hogy az is Camper volt? Sajnos, idővel rettentően kifakult, és több éves hordás után fájó szívvel kidobtam...

    VálaszTörlés
  6. A füves...
    Én is rákerestem, de az agyamat elhajigáltam, mennem kell összekapkodni. A csúcspont az 5 lábujjas téli csizma volt, igaz az nem Camper. Mennyi pihent agyú dizájner csücsül mindenhol. Képzelem szegény mit össze küszködött az első ilyen felemás darabbal. Körtét teszek rá, de jaj, tetszik ez az alma is, mmm ráteszem ezt is azt is. Á nem is, ez így sok, na jó, elosztom a két fél párra...

    VálaszTörlés
  7. Angel: Ott bele is huppantam és azóta sem nagyon veszem le. Még itthon is rajtam volt. :) Úgyhogy igen, még kényelmes is. (Sima bebújós cipő egyébként.)

    Julcsi: Turiban lett az enyém és fércműveken van fent a képe, de igaz, ide is ki kellene tennem. :)

    Éljenek a spanyol cipők! Eddig nem vágytam különösebben oda, de most hirtelen nagyon. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jók! Én is szereztem már sp. cipőt...eszméletlen jó:)

    VálaszTörlés
  9. ajajajajajajaj! hűha! hát..... eszméletlen!:)))

    VálaszTörlés
  10. az összes zseniális, de a kedvencem a kilencedik pár: a kutyás :)

    VálaszTörlés
  11. Hú, mióta mutattad a blogon...nem semmi, valami szolidabbat megpróbálnék felvenni, de azért vannak vadak köztük bőven:D

    VálaszTörlés
  12. máris kettő megtetszett, a tehenes meg a masnis barna :) hjajj, mit tettél velem, hogy ezeket meglattam :)

    VálaszTörlés
  13. Szerintem az összeset übereli a Tiéd. :D De ezek közül a zöldséges a favorit. :)

    VálaszTörlés
  14. juuuuuuuujjjj....alulról a harmadikba bele vagyok szeretve....hol lehet ilyent szerezni?

    VálaszTörlés
  15. Véletlenül akadtam a blogodra, a cipő ide vonzott :D. Nekem is van egy Camper lábbelim, szép magassarkú. Turiban leltem rá szintén, azóta is vadászom őket. Figyelmetekbe ajánlom az El naturalista cipőket. Ez is spanyol, színes és nagyon bohém :).
    El naturalista: http://www.scorpioshoes.com/womens-3/high-heels-55/naturalista-duna-n521-womens-pull-grain-13128-5075_zoom.jpg
    Camperem, csak feketében: http://z.about.com/d/shoes/1/0/3/3/071905_camper_shoes.jpg

    VálaszTörlés
  16. rázizzentem, megvan hol lehet ilyet venni?
    próbálom bogarászni a guglit is, de baromi sok találatot ad ki
    ide küldd, ha van vmi: nadorgerda gmail.com


    kösziköszi

    VálaszTörlés
  17. Én sem tudok róluk többet, csak ami a honlapjukon is van. :)

    VálaszTörlés
  18. Hát ezek csodaszépek, hogy ilyen is van:)) én sem tudnék választani:))

    VálaszTörlés